İade Politikası

 
THE NORTH FACE İNTERNET İADELERİ
 

The North Face olarak sattığımız her şeyin kalitesinin arkasında duruyor ve ekipmanlarınızdan memnun olmanızı umuyoruz. Herhangi bir sebepten memnun değilseniz, 30 gün içinde iadenizi memnuniyetle kabul ederiz. İadeleriniz, ürünlerinizi teslim aldığınız şekilde kullanılmamış, güvenlik etiketi sökülmemiş halde ve orijinal ambalajında (el etiketi de dahil olmak üzere), fatura çıktısı ile birlikte kargoya verilmeli ve iade adresimize postalanmalıdır.

İADEMİ NASIL BAŞLATABİLİRİM?

 

1) İADE TALEBİNDE BULUNMAK

Sitenin sağ üst köşesinde yer alan üye girişi alanından üyelik bilgileriniz ile hesabınıza girişinizi yapmanız gerekmektedir. Üye girişinizi gerçekleştirdikten sonra Hesabım > Siparişlerim başlığı altından iadesini gerçekleştirmek istediğiniz ürün/ürünlerin yer aldığı siparişi bulmanız ve detayına gitmeniz gerekmektedir. İadesini gerçekleştirmek istediğiniz ürün/ürünleri seçmek için iade etmek istiyorum butonuna tıklamanız gerekecektir. Açılan ekran üzerinden iade nedeninizi seçerek iade talebinizi yaratabilirsiniz.

2) İADENİZİ PAKETLEYİN

İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri, e-fatura çıktısı ile birlikte paketleyiniz. e-Fatura çıktısı üzerinde yer alan iade nedenlerinden birini seçerek ıslak imzanız ile birlikte iade nedeninizi beyan etmeniz gerekmektedir. Faturası bulunmayan iadeler işleme alınmayacaktır.

3) PAKETİNİZİ KARGO ŞİRKETİNE TESLİM EDİNİZ

Paketinizi karşı ödemeli olarak anlaşmalı olduğumuz kargo şirketine teslim edebilirsiniz. Kargonuzu teslim ederken herhangi bir ücret ödemenize gerek bulunmamaktadır. Kargo süreci ile ilgili daha detaylı bilgi almak için iade başlığı altında yer alan sık sorulan sorulardan faydalanabilirsiniz.

4) İADE TALEBİNİZİN KABUL EDİLMESİ

İade talebinizi gerçekleştirdiğiniz anda bir bilgilendirme e-postası alıyor olacaksınız. İade ettiğiniz ürünler kargo firması aracılığıyla depomuza ulaştığı ve incelemesinin başladığı an yeniden bir bilgilendirme alıyor olacaksınız. İadenizin kabul edilmesi ve beraberinde ödemesinin iade edilmesi durumunda sistemimiz üzerinden yeniden bilgilendirme tarafınıza gerçekleştiriliyor olacak. İade sürecinizde sorun yaşandığına inanıyorsanız müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapabilirim?

Siparişini iptal etmek istemenize üzüldüğümüzü iletmek isteriz. Siparişinizi verdikten sonra siparişten vazgeçtiyseniz siparişinizi iptal edebilmek için müşteri hizmetleri ekibimizi arayabilir ve iptal talebinizi, nedeniniz ile birlikte kendilerine iletebilirsiniz.

Siparişinizin iptal edilmesi işlemi müşteri hizmetleri birimimiz tarafından hızlıca tamamlanacak ve para iadeniz ödemeyi gerçekleştirdiğiniz yöntem ile kredi kartınıza, banka hesabınıza ya da hediye çeki olarak tarafınıza yapılacaktır.

Müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmek için iletişim formumuzu kullanabilirsiniz.

Siparişimdeki bir ürünü iade etmek istiyorum ne yapabilirim?

Siparişinizdeki ürünü/ürünleri iade etmek istediğinizi duyduğumuza üzüldüğümüzü iletmek isteriz. 

Siparişinizde yer alan ürün/ürünleri Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 7.maddesinde yer alan Cayma Hakkı maddesine göre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde herhangi bir sebep belirtmeksizin iade edebilirsiniz.

Siparişinizdeki ürün/ürünleri iade etmek için 3 yöntem bulunmaktadır.
1- Sitemiz üzerinde Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından ilgili siparişinizi bulunup, iade etmek istediğiniz ürünü ve iade nedeninizi seçerek ürün/ürünleri siparişiniz ile birlikte gelen e-fatura çıktısını imzalayarak iade adresimize yönlendirmeniz yeterli olacaktır.
2-  Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 94 müşteri hizmetlerimiz üzerinden iade ile ilgili talebiniz hakkında ekibimiz size yardımcı olacak ve gereken yönlendirmeleri gerçekleştirecektir.
3- Siparişiniz ile birlikte gelen e-faturanız üzerinde yer alan iade alanını iade nedeninizi açık beyanınız ile iletmeniz ve ad - soyad ve imzalayarak iade adresimize yönlendirmeniz durumunda ürün/ürünleriniz bize ulaştığı anda iade süreciniz başlayacaktır.

Siparişleriniz ile ilgili iade süreçlerinizi Yurtiçi Kargo Firması’na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. İade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.

Alıcı: RND Yazılım Ve E-Ticaret Limited Şirketi İade Deposu
İade Adresimiz: Çelik&Özer İş Merkezi
Hamidiye Mah. Girne Cad. No: 47 Zemin Kat No: 9 Kağıthane/İstanbul

Siparişimin iade süresi ne kadardır?

Siparişinizdeki ürün/ürünler iade koşullarına uygun olduğu takdirde, ürün/ürünleri 30 gün içerisinde ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

Siparişimi iade ettim ancak ücret hesabıma yansımadı ne yapmalıyım?

Siparişlerinizdeki ürün/ürünler iade depomuza ulaştıktan sonra bir takım kontrollere tabi tutulmaktadırlar. Siparişinizde ürün/ürünlerin yeniden stoklara alınabilmesi için bu temel kontrollerden geçmesi gerekmektedir.

Siparişiniz ile ilgili ürün iadesi kabul bilgilendirmesini aldığınızda ürün/ürünleriniz için iade süreci başlatılmaktadır. Para iadesinin gerçekleştirilmesi süreci yaklaşık olarak 2 iş günüdür. Ödeme iadesi, ödemenin yapıldığı yöntem ile gerçekleştirilmektedir. Bu süreç banka kaynaklı nedenlerden dolayı 3-4 iş gününü bulabilmektedir.

Ödemeleriniz ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız sizlere yardımcı olabilmemiz için Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 94 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

Siparişimi iade ederken bir bedel ödeyecek miyim?

Sipariş iadelerinizi ücretsiz şekilde gerçekleştirebilirsiniz. 

Siparişleriniz ile ilgili iade süreçlerinizi Yurtiçi Kargo Firması’na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. İade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.

Ürünümü istediğim mağazaya iade edebilir miyim?

www.thenorthface.com.tr üzerinden satın aldığınız ürün/ürünler sadece internet operasyonu tarafından iade olarak alınabilmektedir. Mağazalar üzerinden ne yazık ki iade kabulü gerçekleştirilememektedir.

Mağazadan satın aldığım bir ürünü internet sitesi üzerinden iade edebilir miyim?

www.thenorthface.com.tr üzerinden satın almadığınız ürün/ürünler için iade kabulü internet operasyonu tarafından gerçekleştirilememektedir. Ürün/ürünleri satın aldığınız kanal üzerinden iade yöntemine başvurmanız gerekmektedir.

İade ettiğim ürünler ne kadar süre içinde size ulaşır?

İade edilen ürün/ürünlerinizin depomuza ulaşma süresi, siz gönderimi gerçekleştirdikten sonra 2-5 iş günüdür. Maalesef, gönderdiğiniz iade ürünlerinin elimize ulaşma süreci bizim kontrolümüzde değildir.

Gönderdiğiniz iade ürün/ürünler depomuza ulaştığında, ürünleri teslim aldığımıza dair e-posta ve SMS bilgilendirmesi tarafınıza gerçekleştirilecektir.

Ürün iadesi için koşullar nelerdir?

Öncelikle eğer ürünler yetkili bayilerden alındıysa ürün/ürünleri satın aldığınız bayi ile iletişime geçmelisiniz. Bu durumda yetkili bayinin iade koşulları geçerli olacaktır.
Ürün/ürünler belirtilen iade süresi içerisinde teslim edilmelidir. Ürün/ürünler online satın alındıysa, online değişim koşullarına göz atabilirsiniz. 

Online olarak satın alınan ürünler ise;
- Kullanılmamış ve giyilmemiş olmalı.
- Orijinal paketinde olmalı.
- Orijinal etiketler yerinde olmalı.
- Aksesuarlar tam ve orijinal paketinde olmalı.

Kargo ücreti için para iadesi alacak mıyım?

Sitemiz üzerinden gerçekleştirdiğiniz alışverişe konu olan tüm ürün/ürünlerin iadesi gerçekleştirildi ise kargo masrafı için para iadesi alabilirsiniz. Ancak siparişin bir kısmını iade ettiyseniz kargo ücreti için bir iade durumu söz konusu olmamaktadır.

Sipariş iade adresi nedir?

Siparişinizde yer alan ürün/ürünleri Yurtiçi Kargo Firması’na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. İade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.

Alıcı: RND Yazılım Ve E-Ticaret Limited Şirketi İade Deposu
İade Adresimiz: Çelik&Özer İş Merkezi
Hamidiye Mah. Girne Cad. No: 47 Zemin Kat No: 9 Kağıthane/İstanbul

Siparişimdeki bir ürünü değiştirmek istiyorum ne yapabilirim?

Siparişinizdeki bir ürünün beden, renk ya da farklı bir ürün ile değişimini talep etmeniz durumunda, öncelikle müşteri hizmetleri birimimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri ekibimize hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz. Müşteri Hizmetleri ekibimize ulaşabileceğiniz telefon numarası : 0850 333 63 94 

Müşteri hizmetleri ekibimizin sizi yönlendirmesi ile öncelikle değişimini gerçekleştirmek istediğiniz ürünlerin iade koşullarına uygun olup olmadığını kontrol ederek, iade kuralları gereği fatura, iade sebebinizin açık beyanı ve imzanız ile birlikte kargo firmasına teslim edilmek üzere paketlenerek hazırlanması gerekmektedir.

Yurtiçi Kargo firması ile ürünlerinizi karşı ödemeli olarak iade depomuza gönderebilirsiniz.

İade Depo Adresimiz : Hamidiye Mah. Girne Cad. Çelik-Özer İş merkezi No:49 Zemin Kat Kağıthane / İstanbul

Değişim yapılması için iletmiş olduğunuz ürünler depomuza ulaştığında, ekibimiz tarafından incelenecek, iade kurallarına uygun olması ve değişim işlemini gerçekleştirerek yeniden satın almak istediğiniz ürünün stoklarımızda bulunması durumunda yeni ürünün teslimat adresinize gönderilmek üzere sevk edilecektir.

Arada ödeme farkı oluşması durumunda yeni ürünün gönderilebilmesi için aradaki ödeme farkını geçrekleştirmenizi beklememiz gerekecektir. Aradaki ödeme farkının gerçekleştirilmesine kadar geçen süre içerisinde satın almak istediğiniz yeni ürünün stokları tükenir ise iade politikası işleyecek ve depomuza göndermiş olduğunuz ürünün bedeli tarafınıza gerçekleştirilmiş olacaktır.

Stoklarımız değişim işlemi süresince rezerv edilmemektedir. Bu nedenle yaşanabilecek stok yetersizliği durumundan firmamız sorumlu değildir.

}