Siparişler

 

Gönderilmediyse siparişimi değiştirebilir veya iptal edebilir miyim?

Siparişiniz ile ilgili değişiklik yapmak için "İletişim" sayfasından müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek destek alabilirsiniz. Siparişinizi iptal etmek isterseniz, ilk 30 dakika içerisinde sitemizdeki sipariş takibi bölümünden iptal edebilirsiniz. Ancak talepleriniz ile ilgili daha detaylı bilgi ve destek için işleminizi Müşteri Hizmetleri birimimiz ile iletişime geçerek de gerçekleştirebilirsiniz. Siparişinizi iptal etmek istediğiniz için üzgün olduğuımuzu belirtmek isteriz. Sipariş iptaliniz müşteri hizmetleri birimimiz tarafından hızlıca tamamlanacak ve ödemeniz siparişinizi gerçekleştirdiğiniz ödeme yöntemi ile geri iade edilecektir.

Telefonla sipariş kabul ediyor musunuz?

Üzgünüz, şu anda telefon üzerinden sipariş alamıyoruz.

Siparişimin alındığından nasıl emin olabilirim?

İşleminizi tamamladıktan sonra, verdiğiniz e-posta adresine bir sipariş onay e-postası gönderilecektir. Onay e-postası almadıysanız, lütfen müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin. Siparişinizin durumunu her zaman Sipariş Takibi bölümünden kontrol etmenizi öneririz: Sipariş referans numaranızı ve e-posta adresinizi girin ve talebinizi gönderin.

Siparişime ilişkin ne tür e-postalar alacağım?

Siparişinizi verdikten sonra tarafınıza gönderilecek e-posta içerikleri aşağıdaki gibidir:

Sipariş onayı: Siparişinizi aldığımızı teyit eder. Bu onayı siparişinizi verdikten birkaç dakika sonra almanız gerekir. Siparişler stok durumuna bağlıdır. Sipariş verildikten sonra bir ürün temin edilemezse sizinle iletişime geçeceğiz ve eksik/iptal edilmiş sipariş için para iadesi yapacağız.

Gönderi onayı: Siparişiniz depomuzdan çıktıktan sonra gönderilir. Siparişinizi depomuzdan varış noktanıza kadar takip edebilmenizi sağlayacak bir takip numarası alacaksınız. Takip bilgilerinin kargo şirketinin sisteminde güncellenmesi 24 saate kadar sürebilir. Ürününüzü her zaman Buraya tıklayarak da takip edebilirsiniz.

Sipariş iadesi ve para iadesi: İade edilen siparişiniz depomuza ulaştıktan sonra gerekli incelemeleri yapacağız İadenizin tüm gereklilikleri karşılayıp karşılamadığını belirten bir e-posta alacaksınız ve bu aşamada ürün için geri ödeme gerçekleştireceğiz.

Siparişim neden iptal edildi?

Siparişiniz iptal edildiği için üzgünüz. Detaylı bilgi için burayı tıklayarak Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

Siparişimi verdikten sonra ürün ekleyebilir miyim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra ilk 30 dakika içerisinde siparişinizi iptal ederek, yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. Detaylı bilgi için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

İnternetten alışveriş yaparken indirim kodunu nasıl girebilirim?

Satın almaya hazır olduğunuzda, sepetinize gidin (veya web sitesinin sağ üst köşesindeki Ödeme Yap seçeneğine tıklayın). Ödeme sayfasındaki indirim kodu bölümüne kodunuzu tam olarak göründüğü şekilde girin. İndirim kodunun başında ve sonunda fazladan boşluk bırakmadığınızdan emin olun. Bir e-postadan veya başka bir elektronik iletişimden kopyalayıp yapıştırdığınızda bu durum meydana gelebilir. “Uygula” seçeneğine tıkladığınızda indirim kodunuzun girildiğini gösteren bir mesaj alırsınız.

E-posta adresinize gönderilen linki tıkladıktan sonra, üyelik işleminiz tamamlanacaktır.