Better Together

alt

BİRLİKTE DAHA İYİYİZ

EN POPÜLER BEŞ İŞBİRLİĞİMİZ

The North Face Talk UK/EU Facebook GrubuThe North Face ürünlerini satın alma, satma, değiş tokuşunu yapma ve ürünler hakkında tartışma üzerine kurulmuştur. Beş yıl önce kurulan grubun neredeyse 30.000 üyesi vardır. Site yöneticilerinden Liam Coulcher, on yıldan uzun bir süredir TNF hayranı. Bu nedenle, en ikonik ve en çok rağbet gören ürünlerimizin yanı sıra önde gelen sokak giyimi markalarıyla işbirliği içinde geliştirdiğimiz koleksiyonlar hakkında derinlemesine bilgi sahibi. Biz de ondan en iyisini sona saklamasını rica ederek en sevdiği beş The North Face işbirliğinin hangilerini olduğunu sorduk.

 

 

5. BRAIN DEAD

“The North Face’in yaratıcı ifadenin bir aracı haline geldiğine dair bir kanıt istiyorsanız, ürünlerin benzersiz, psikedelik ve grafik desenler için birer tuval olarak kullanıldığı Brain Dead koleksiyonuna göz atın. Renk bloklu kumaşı ve sarı fermuar saplarıyla Denali öne çıkıyor. Altın rengi işlemeli TNF ve Brain Dead logoları güzel birer son dokunuş olmuş."

Ürünlerin kendilerinin dışında katalog ve ilgili filmler de gerçekten büyüleyici. Asidik tonlar ve kaotik atmosfer Brain Dead’in kurucusu Kyle Ng’in “yeniden tasarlanmış keşif kavramı” olarak tanımladığı üçüncü göz bakış açısını yansıtıyor.

 

 

4. Black Series – Kazuki Karaishi

Teknolojik özelliklerle donatılmış Black Series’i Ura-Harajuku’ya getirince böyle olur. Burada, Fragment ve VISVIM cehennemlerinde kendini gösteren çılgın tasarımcı Kazuki Karaishi ile tanışıyoruz. Kapsül koleksiyonunun 2. bölümünde Mountain Light üzerinde tekrar çalışarak bugüne kadarki en beğenilen ürünlerimizden birini ortaya çıkardı.

Mountain Mont’un küçük kardeşi olan bu ürünün ön tarafında daha fazla değişikliğe izin veren bir desen kullanıldı. Karaishi kendisinden bekleneceği gibi çok sayıda kargo cep, askeri tipte kayışlar ve klipsler ekledi. Böylesine basit değişiklikler göz korkutucu ama iyi düşünülmüş bir tasarım ortaya çıkardı ve tasarım son olarak tonal logo ve asla eskimeyen yeşil/siyah renklerle tamamlandı.”

 

 

3. Junya Watanabe

Listedeki diğer koleksiyon için de Tokyo’da kalmaya devam ediyoruz. Watanbe-san güne başlarken askıları omzuna geçiremeyecek kadar sıkışık durumda. Bu tasarımda Terra 65 Sırt Çantası montun sırtına sabitlenerek klasik bir erkek giyim ürününe tasarımcının ustaca hazırladığı detayları ekliyor."

Kadife dirsek yamaları ve düğmeli manşetleri bulunan kollar hemen göze çarpan özellikleridir. Farklı toprak tonları montu tamamlarken askeri kıyafetlerden oluşan Japon sokak modası kataloğunda kendine bir yer bulmasını sağlıyor.

 

 

2. Extra Butter

2018 yılında The North Face aynı anda birden fazla yerde kendini gösterdi. Şehirlerde, çatılarda ve kaldırımlarda dikkat çekici bir şekilde yer alıyordu. Extra Butter farklı mont ve çanta seçeneklerinden oluşan Night Crawlers adında bir koleksiyon hazırladı."

Stetler Montun kollarında ve kapüşonunda dikkat çekici marka logoları yer alırken Nupste modeli Büyük Elma’nın karanlık çöktükten sonraki halini yansıtıyordu. Ürünlerin bu kadar sevilmesinin nedeni bir yansıma olmanın ötesine geçerek çevreyle gerçekten uyum sağlamalarıydı.

 

 

1. Supreme – First Series

Bu muhtemelen tüm zamanların en ikonik işbirliklerinden biriydi. Supreme’in New York, Tokyo ve Londra’da büyük bir marka haline geldiği 2007 yılında ortaya çıktı. Bir monta leopar deseni ancak bu kadar yakışabilir."

Bu işbirliğinde en sevdiğim parça taba/mor renkli versiyondu. Sade ve nötr tonlarla buluşan parlak renk blokları Londra’daki basık yeraltı kulüplerinde yapılan bir kayak sonrası partiyi çağrıştırıyordu. İşbirliklerinin ortaya çıkardığı ürünler her iki markanın da imza özelliklerini taşımalıdır ve bu işbirliği de tam olarak bunu yapıyordu.”

 

;

E-posta adresinize gönderilen linki tıkladıktan sonra, üyelik işleminiz tamamlanacaktır.